NIKOL HESS

Blog o kosmetice, líčení a péči o pleť.

Urban Decay Smoky Palette Review


Zdravím!

Tak jsem nelenila a přichystala pro vás další foto/recenzi, tentokrát paletky Smoky od UD. Myslela jsem, že dnes zvládnu rovnou i nějaké líčení, ale nějak jsem začala uklízet byt, čas utekl jako voda a na líčení už nezbyla síla. :) Každopádně chci pro vás přichystat jak klasické dramatické kouřovky, tak i kouřovky na denní líčení, což si myslím, že oceníte více. :) 

Paletka je zabalena v krabičce, která obsahuje mimo jiné i 4 návody na různá líčení. Paletka samotná pak obsahuje 12 stínů. Z toho 4 jsou zcela matné, 3 jsou s jemným shimmerem, a 5 zbylých vyloženě až kovově třpytivých. Za  mě ideální složení, všeho akorát. Na první pohled je jasné, že s ní nebude problém vytvořit ani jemné líčení. Nenechte se tolik zmást názvem paletky. :)

Myslím , že v podstatě ani není co recenzovat. Dokonalost. Jako vždy UD nezklamalo. Balení krásné, bytelné, na magnetický uzávěr. Netuším samozřejmě, zda se víčko časem neurve od základu - jsou to takové ty plastovo-kovové spoje /něco jiného od všech ostatních UD paletek/, ale jak říkám, celá paletka působí bytelným dojmem a máte pocit, že v ruce držíte vážně drahý kousek. :) Upřímně, je to docela příjemná změna po všech těch a lá plechovka balení. Zrcátko je taky skvělé a kvalitní. Máte prostě pocit, že za 1380 Kč držíte v ruce něco opravdu extra. Jediné mínus, Smoky je trošku tlusťoučká a zabere dost místa. Asi jako dvě mé Zoeva paletky. :)

Stíny jsou dokonale pigmentované. Konzistence jak máslo, jemně namlety. Při swatchování jednotlivých stínů jsem jen vzdychala. :D Veškeré stíny se shimmerem mají takovou dvojí osobnost, a ta druhá se naplno projeví až na sluníčku - třpytí se jak blázen! Ve stínu takové stydlivky, a pak takhle šajní. :) Ostatně, níže na fotografiích jsem nafotila barvičky na ruce jak ve stínu, tak na sluníčku.

Co se týče přiloženého štětce, to je kapitola sama pro sebe. Silnější stranou štětce můžete ztrácet barvičky, tenčí se bude hodit na detaily i spodní linku. Použitelný určitě je, pro někoho, kdo není zvyklý už na své nástroje, který čítají kolem 30 různých štětců. :D Co postrádám je štětec na plochou aplikaci stínů. V tom vám tenhle přiložený bude k ničemu. 

Teď už dost povídání, a níže se pokochejte fotkami. ;) Pro vysoké rozlišení si fotografie rozklikněte.








První půlka paletky ve stínu.
První půlka paletky na sluníčku.
Druhá půlka paletky ve stínu.
Druhá půlka paletky na sluníčku.
Paletku pořídíte v prodejnách Sephora za 1380 Kč. Já osobně mám u Sephora Black kartu, a obdržela jsem nedávno 20% slevu. Takže paletka byla vážně za super peníz. 







Komentáře